Nnattizz

Alla inlägg under februari 2011

Av nathalie - 28 februari 2011 21:30

Helluu


Sitter och funderar om ja ska göra varmamackor och te elr om ja ska lägga mej på direkten :/ pratade nyss med Andre också, han va ute på jobb så han hade lite små töligt, ska verkligen träffa han när ja kommer hem på lördag!

  

saknar faktiskt han och högen lite för när man är med dom känns de lite som att det bara var en mardröm tills man märker att det fattas en person... Går inte en dag utan att ja önskar att allt ska va en mardröm och varje dag förstår ja att det inte är så .. varje dag saknar jag David och varje dag kommer ja ihåg olika minnen .. haha ibland pratar ja med mammorna här om allt roliga och galna grejer han och vi har gjort..

David och jag kanske bara var tsm några månader men med han kändes allt bra, det va alltid nåt kul på G och det spela ingen roll hur full elr sånt han var så kom han alltid hem å sov breve mej, tror det hände en gång att han sov hos far sin annars låg han alltid breve och snarka förutom när han va ute på jobb.. Jag saknar våra kvällar då va babla hela natten eller våra söndagar då vi typ låste in oss beställde pizza och bara myste i soffan framför en film .. haha eller när han sa att ja fick bestämma film fast de sluta alltid med att han sa: Inte den, Inte den. Den kan vi se! haha så de sluta alltid med att han valde ändå xD Eller att den enda mat han kunde laga va friterat eller köttfärsås och inte ens de kunde han knappt i börjat.. Jag saknar att prata med han mer än 4ggr per dag när han va ute på jobb, faan ja saknar tillåme att han ALDRIG kunde ge sej i en diskution utan han fortsätte tills man inte orka mer och gav han rätt för att få tyst på han .. Ja kommer ihåg när vi var på fest i kil och drack som faan sen blev de bråk med jennifer påvägen hem så vi fick gå av på 45an och gå hem te davids pappa, faan va kallt det va ute men så hilma skönt att få krypa ner i hans lilla mini säng och bara värma sej med han.. Jag har så många frågor om ALLT .. och det finns så många OM.. OM han hade åkt till jobbet den dagen innan istället för att inte orka och komma upp å lagt sej igen med mej.. OM han hade hängt med upp igen efter vi va hos hanna istället för att gå te far sin och kolla posten .. OM han inte gått ner te pizzan på kvällen utan stannat hemma med mej.. OM inte hans telefon hade dött så ja gick ner att hämta han för att ja inte fick tag på han.. OM ja bara hade varit lite morgonsur när ja vakna vid 6 och gav robbin välling så hade ja kanske knuffat på han å bet han sluta å snarka så kanske han hadde blivit förbannad för att ja väckte han och börjat tjafsa med mej elr vad som helst! Om ja inte hade sovit när Andre ringde och undra vart vi var utan hade svarat istället där på natten.. Faan! alla dessa OM!

Om detta bara kunde varit en hemsk jävla dröm men det är de inte!

Våran älskade david är uppe bland stjärnorna och tittar ner på oss 

även om han borde vara här nera med oss, sin familj och sina vänner!

Faan att livet ska va så orättvist jämt , varför?

:(

  

Av nathalie - 28 februari 2011 08:58

  

Nyss lämnat robbin på lyckobo dagisen så sitter och dricker kaffe och skriver inköpslista för det är veckohandling idag sen blir de luungt hela dan hoppas ja ;)

Det händer aldrig mycket här borta utan det är typ samma rutiner , robbin börjar äntligen friskna till lite :D

Tog lite kort på det ja köpte igår...

   Mina vita jeans<3 och min tröja<3

   Robbins helbody, jätte söt!!

   Robbins nya jacka såå söt blev han i den xD

   Våra nya skor, skitsnygga!<3

   Köpte lite  nya leksaker också, detta är hans lekhörna xD

   

Nu ska jag ta en cigg ock kolla är vi ska åka och handla, pusspuss från oss..


Av nathalie - 27 februari 2011 14:13

mamma kim och jörgen va här igår :D lyyyycklig!!!!!

vi var i trollhättan så ja fick stilla mitt shoppingbehov xD

Robbin har fått 2par lära-sej-gå skor ;) JÄTTE SÖTA ;)

   Och självklart köpte ja lite grejer te mej ;)

  

Förutom det på bilderna köpte jag nua kläder till robbin och en jack så han slipper ha overllen hela tiden sen fick han en stor boll som han älskar!

Han är nästan besatt av bollar xD min äääääälskling ;)<3

Och ja köpte ett par jätte onödiga vita jeans som aldrig kommer hålla sej rena mer än 5min xD men ska äta nu skriver emr i kväll <3

Pussheej

Av nathalie - 25 februari 2011 09:01

Helluuuuuuuu

Idag har ja varit i vänersborg i 2veckor :) inte låångt kvar nu tills ja kommer hem på riktigt , hoppas bara ja har hittat en lägenhet då^^

Robbin är på lyckobo nu och leker :D

Imorgon kommer mamma jörgen och kim, läääääängtar så jävla mycket!

Vi ska fika och shoppa i trollhättan :D

Nu ska ja egentligen städa men elisebeth städar nu också så ja väntar på att hon ska bli klar med skurmoppen :P vi lyckas jämt städa samtidigt xD

Haha men så kan de va!

Är jag dum i huvudet som fortfarande väntar på att du ska komma tillbaka?

Miss you <3













Av nathalie - 24 februari 2011 17:47

det är så många som tjatat på mej att ja ska filma Robbin så det gjorde jag när vi lekte i barnrummet i eftermiddags ;)


Robbin går lite & härjar med Röd bil & trampcykel


  

Robbin leker med draperiet och går :)


   Får se när ja lägger ut nästa fil ;) pussheej

Av nathalie - 24 februari 2011 10:25

VIll bara skriva att jag älskar Kat von D !

   Min enda idol xD

Av nathalie - 24 februari 2011 08:48

Hejsan..


Har precis lämnat Robbin på lyckobo dagisen :P han har börjat att vara där från halv 9 till halv 11 :D tror han trivs ganska bra för när vi kom dit ville han bara krypa iväg och leka med Fabian, hans nya bästis xD

Så nu ska ja passa på att göra lite engelska så ja blir klar nån gång sen ska ja diska och plocka undan sen ta en skön lååång dusch ;)

Elisebeth och jag kanske ska ner te stan sen med minsta och köpa kläder xD

Denna vecka har gått hur fort som helst juh :O tyvärr så är robbin fortfarande lite sjuk men hoppas de går över snart ;)

Aja ska börja plugga nu, pussheej<3

  

Av nathalie - 21 februari 2011 16:19

hellu!


Jag är helt slut idag, robbin hostade hela natten så vi somna inte fören kl 5 imorse för han kunde inte somna om, direkt han somna så började han hosta och vaknade så fick ge han vatten hela kvällen så ja missa veckohandlingen kl 9 så jag och elisabeth fick åka nu istället :D nu sover min prins å ja ska nog göra desamma en stund ;)


  

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards