Nnattizz

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Forever and allways

Av nathalie - 6 maj 2012 08:59

Jag saknar dej.. så himla mycket, det gör så himla ont att veta att du är borta

Jag vet inte vad jag ska säga,skriva eller tänka

Jag vägrar att tro att det är sant även om ja va och sa Hejdå till dej igår

så vägrar ja tro att det faktiskt va du som låg där ..

För vad ska vi göra utan dej Andre? Vad finns kvar nu när även du har lämnat oss

Det gör så himla ont och jag är alldels tom på insidan

Jag försöker trösta mej med att du äntligen får träffa David

Att Amsell bröderna äntligen är tillsammans igen

men det är så himla svårt, du fanns där och tröstade och pratade

med mej när David försvann, du förlora din lillebror men ändå tröstade du mej

Men vem ska trösta oss nu? Du har ju alltid varit med oss och nu är du borta

Jag älskar dej, Andre. Du var min bästa vän, du tillhörde min familj

jag vet att jag sa ofta att jag älskade dej men det känns inte som jag sagt det tillräckligt

Du ska veta att jag är stolt och tacksam för den tiden jag fick med dej

Jag fick så många minnnen med dej och det är i mina minnen du kommer leva kvar

tills den dagen jag möter dej & david där uppe för jag vet att ni väntar på oss


Andre amsell

 1988-10-18 - 2012-05-05

Forever and allways


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie - 21 augusti 2014 15:34

Länge sedan jag skrivit nåt ..Nästan 2 år, funderar på att starta en ny blogg men samtidigt så vill jag ha den här för här finns alla mina minnen o tankar?Om Robbin, David, Andre, känslor, vänner, vardagen & den första tiden med Fredrik ?Idag är jag ...

Av nathalie - 7 maj 2012 19:40

    Allt är så tomt, jag bara går runt här hemma, gör inget , sover och gråter Vet inte vad jag ska göra , hur jag ska bete mej, är bara så totallt förvirrad Fredrik är i norge så jag är ensam hemma igen och det känns så tungt att inte ha n...

Av nathalie - 11 april 2012 21:49

Sitter här, kom hem för en liten stund sen :D Var en sväng till Ems sen har jag , Varit hos carro & hälsat på, träffade jennifer & sara också :D lika trevligt som alltid dom skulle färga håret å greja och robbin va jätte nöjd för tjejerna s...

;)

Av nathalie - 11 april 2012 12:52

myser med Sessa      

Av nathalie - 10 april 2012 12:20


Tjaba ;) Sitter här hemma nyss varit & handlat lite, booring :D Lillkillen är på dagis & mannen är i norge & jobbar :/ Har inte orkat blogga nåt för känns inte så viktigt längre ^^ Just nu händer det inte mycket ändå, same old Förut när jag...

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards