Nnattizz

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Smile and dont care

Av nathalie - 11 april 2012 21:49

Sitter här, kom hem för en liten stund sen :D

Var en sväng till Ems sen har jag ,

Varit hos carro & hälsat på, träffade jennifer & sara också :D

lika trevligt som alltid

dom skulle färga håret å greja

och robbin va jätte nöjd för tjejerna skämde bort han som vanligt

med chips å grejer :P

Just nu sitter jag mest å fördriver tiden så min

film blir klar nån gång!

går så jävla drygt ibland så ja blir cp!



Sen sitter jag och försöker tänka posetivt

och inte hetsa upp mej & göra nåt dumt & överdrivet

Det är ju inte jag som skämmer ut mej & ställer till tjafs

det har ja redan "åtgärdat" så det är ju lungt

Men jag blir så trött att en sån liten sak

kan bli sånt stort tjafs om ^^

Va faan det är vell bara att fixa det så är saken ur världen liksom

Men NEEEEEJ här ska det diskuteras & krånglas

Varför? är det så himla kul ?

Du är faan en jävla dramaqueen ibland vet du det!

Trött ja blir & när ja blir trött på människor

så brukar ja göra nåt överilat 

Och det orkar ja inte denna gång

För ja vet själv att jag sabbar för mej själv

oftast, ibland

Så därför sitter jag här å gör inget

och ska se film

Men jag tänker iallafall massa elaka grejer jag kan göra

så ja får avreagera mej litelite ;)

Sen avreagerade jag mej lite hos tjejerna förut,

jag va tvungen att berätta bara för att kolla om det va jag som

tyckte/tänkte fel

Men nopp jag hade 110% rätt att känna såhär

och fattar inte människan det själv så är det ju nåt

grov fel där uppe ..



Keep moving on, dont no one see that you care

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie - 21 augusti 2014 15:34

Länge sedan jag skrivit nåt ..Nästan 2 år, funderar på att starta en ny blogg men samtidigt så vill jag ha den här för här finns alla mina minnen o tankar?Om Robbin, David, Andre, känslor, vänner, vardagen & den första tiden med Fredrik ?Idag är jag ...

Av nathalie - 7 maj 2012 19:40

    Allt är så tomt, jag bara går runt här hemma, gör inget , sover och gråter Vet inte vad jag ska göra , hur jag ska bete mej, är bara så totallt förvirrad Fredrik är i norge så jag är ensam hemma igen och det känns så tungt att inte ha n...

Av nathalie - 6 maj 2012 08:59

Jag saknar dej.. så himla mycket, det gör så himla ont att veta att du är borta Jag vet inte vad jag ska säga,skriva eller tänka Jag vägrar att tro att det är sant även om ja va och sa Hejdå till dej igår så vägrar ja tro att det faktiskt va du...

;)

Av nathalie - 11 april 2012 12:52

myser med Sessa      

Av nathalie - 10 april 2012 12:20


Tjaba ;) Sitter här hemma nyss varit & handlat lite, booring :D Lillkillen är på dagis & mannen är i norge & jobbar :/ Har inte orkat blogga nåt för känns inte så viktigt längre ^^ Just nu händer det inte mycket ändå, same old Förut när jag...

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards