Nnattizz

Alla inlägg under december 2011

Av nathalie - 27 december 2011 21:38

Hej

sitter hemma som vanligt (LoL)

Idag har ja tagit de lungt som faan ^^

Förutom imorse för då blev ja bjuden på en "försonings" frukost :D

Trodde det skulle va trevligare än det var .. va juh liksom menat att vi skulle bli sams igen men ist blev allt bara värre ovh det sluta med att ja skiter i allt. Konstigt att du får göra hur många tabbar som helst,
Jag gjorde en tabbe och helvetet bryter ut! 
Trött på dej & dina regler nu !


I söndas va ja ute å festa som faan med dom Bästa<3 det va hur trevligt som helst, jag blev aspackad!

Ja brukar bli full men alltså detta va nåt helt totalt jävla extremt! Haha

Bara hällde i mej alkohol, dansade på bordet, tappade bort och hittade massa folk, försvann från nöjes, hamna på score å nån annan krog! Flipa ut å skrek åt nån snubbe som stötte på mej , dreglade över en kille me muskler å tatueringar överallt MUMS :D haha va så totalt partystörd! Men hade ialla fall kul det ja kommer ihåg å det dom andra berättat för mej :D Har lite ångest men va faan man lever juh bara en gång så ;)


                                   


Men men, ska se en film nu och försöka sova lite :D

Puss

Av nathalie - 24 december 2011 20:51

God jul på er alla där ute <3

Hoppas ni haft en bra dag :D

Min har varit bra, varit runt lite överallt men kul ändå :D

Kändes konstigt att inte åka hem till vålberg för att va med killarna men så kan de va :/

Saknar David som faan också ;(

Men i stort sett har julen varit bra ialla fall ;)


men här får ni en film när tomten kommer med bärgaren å lite kort :D


                                           
 

Av nathalie - 23 december 2011 18:54

Hellu


väntar på att min skjuts ska komma så drar jag!

Är så irriterad på en viss person som bara beter sej konstigt utan annledning!

känner bara att ja gör nåt dumt snart om ja inte kommer här ifrån! Gaah

Men men har varit i stan å köpt julklappar te mej å lillen :D

haha hände en fett rolig grej också på parkeringen

En tjej kliver ur bilen på bergvik och hoppsan trillar dildon ut XD

hela familjen bryter ut i assgarv å tittar på henne XD

men men här får ni några egokort ja tog nyss med camen..

skit dåliga men känner mej redan alkopåverkad xD haha


     

Av nathalie - 23 december 2011 00:43

Hej


sitter här i min soffa igen som vanligt med datorn :)

ska igentligen sova men det finns ju en "trög" människa som aldrig kan

säga vad han vill utan ska fjanta sej med sms istället :P

Jag vet redan vad han vill men tänker inte hjälpa han utan

han får skaffa sej lite stake å fråga själv xD

Känner mej lite evil idag faktiskt :D

men men

Idag har ja varit ner i stan å härjat å köpt lite julklappar :D

Ska köpa lite mer imorgon till robbin och till mej själv :)

Har ju ingen kille som köper allt ja pekar på ^^

Elr kille å kille finns det vell men inte så att ja kan räkna med att

han känner mej tillräckligt för att köpa det ja vill ha xD

Ska igentligen sova nu men har inte kommit till sängen än bara

men men här får ni några bilder från dagen typ xD


     

Av nathalie - 21 december 2011 20:14


det är på kvällarna jag saknar David mest 

Fina rara söta David

Kommer på mej själv med att tänka på hur det va förra året

vid dessa datum precis innan jul.

Borde igentligen inte tänka på minnena, borde skjuta bort allt

men det är så svårt för det är dessa minnen som är starkast

alla stunder, dagarna innan han dog

Hur bra vi alla mådde, alla va så glada förra året

Jag kommer ihåg hur jag satt i soffan och suckade 

över att killarna va så inne i sitt tv-spel

Jag kan nästan se det framför mej

David, Andre och Marcus som sitter och spelar

och svär över nån bana på det där förbannatde spelet

som david hade köpt nån dag innan.

Och det enda jag kunde tänka på då va vad ja skulle köpa till David

i julklapp och på vad jag skulle få av han.

Jag kommer ihåg så mycket, hur Haster hjälpte mej att

montera ihop granen och att Marcus hjälpte mej att klä den.

Hur mycket David hatade min rosa gran och vill igentligen

inte ha den hemma men den diskutionen vann jag för engångs skull.

Gud vad lycklig jag var, vad lyckliga vi alla var.

Inga problem, vi bara levde för dagen 

Jag kommer ihåg morgonen på julafton, när ja vaknade brevid David

Jag va så himla glad, att jag hade min son och att jag hade hittat kärleken

Jag hitta kärleken tillsammans med en person som ingen kunde tänka sej, speciellt inte jag

Jag fann David då jag hade det som svårast, efter misshandeln och allt så hittade jag han.

Jag skulle inte göra om nåt om ja kunde, jag skulle utstå allt bara för att jag vet att jag fick

David efter. Han stod vid min sida genom allt det svåra, efter rättegången var det han som jag ringde

Det va han som trösta mej på natten när jag gråt över allt som hade hänt.

Jag kommer ihåg så väl när vi sitter i soffan och hjälper Robbin att öppna sina julklappar

Hur söt Robbin va i sin söta tomtedräkt, hur jag och David gjorde upp att han skulle ta med Emy

tills sin mamma och jag skulle åka till min mormor med Robbin så skulle vi träffas senare.

Och senare på kvällen så lämnar ja Robbin hos mamma och hämtar David

Hur vi alla vänner samlas hemma hos mej och bara pratar och skrattar

Dricker lite och spelar tv-spel och bara mår bra.

Vad glad ja blev över Davids julklapp, precis vad jag önska mej

En av julklapparna som jag gav david har jag fortfarande kvar

En parfym där bara lite är använt eftersom han försvann så snart efter.


Jag saknar David så att det gör ont i hela mej

Jag kan bara tänka mej hur hans andra vänner och familj känner

Jag hoppas att nästa år blir lättare för oss alla

Ingen av oss kommer glömma David men jag hoppas

att vi kan hantera smärtan bättre.

För visst så har vi varandra men i smärtan efter David så

är vi ensamna,

Jag vill bara att vi ska bli lyckliga igen

även om vi aldrig kommer må så bra

som vi gjorde förra året..


Jag älskar er alla och jag hoppas ni blir lyckliga

Alla ni som är mina vänner och som var Davids familj och vänner

Jag älskar er


     




David, Jag älskar det  

Forever and always

bara du, älskling <3




Av nathalie - 21 december 2011 12:34

Hej


Här sitter jag å är trött å dricker kaffe :)

För er som inte har mej å fb och inte vet så klarade jag uppköringen igår :D :D
IM FUCKING PERFECT !

Dom senaste dagarna har det inte hänt mycket alls :)

Har köpt litelite julklappar till mej själv och till min lillkille

Haha har också haft en litet "projekt" att filma robbin när han pratar med

mormor i telefon för han är så sööööt då men än så länge har det inte

gått så jätte bra men tänker lägga upp en film ändå :)

Sen får ni lite egokort ja tog igår xD

Men men uppdaterar senare, ska snart hämta min prins


     



 
 

...

Av nathalie - 20 december 2011 00:58


Du frågade mej om det var värt det,

att slänga bort alla vi hade för en liten förälskelse

för ett litet äventyr


Svaret är att det var värt varenda sekund

för jag var lycklig 

Vi hade kul

Vi skrattade,grät, älskade och saknade

Ja det var värt varenda sekund

bara för att det var med han <3


Jag skulle göra om allt igen om jag fick chansen

Av nathalie - 18 december 2011 20:59

Hej


Pratar med Carro<3 som vanligt å orkar inte skriva nåt men ni kan få några gulliga bilder från denna vecka <3


                                     

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards