Nnattizz

Alla inlägg under mars 2012

Av nathalie - 27 mars 2012 23:18

Jag har kommit på en riktigt bra grej

såndär: nu kan ja va hemma fru & tjäna pengar samtidigt ide ;)

Jag ska nog skriva en bok om olika "förolämpningar" och "sarkastiska kommentarer"

För det händer ungefär 15ggr dagligen att jag är påväg att slänga ur mej något

sarkastisk opassande men får bita mej själv i tungan ^^

För ja får ju inte glömma bort att jag är en vuxen människa som har barn^^

Även om vissa andra "föräldrar" inte ens kan stava till "vuxen människa med barn"

Sen så händer det ibland att jag bara måste förolämpa personer som beter sej "illa"

(som tur är har jag en pojkvän & massa vänner som hellre lyssnar på mina förolämpningar än låter mej vara offentlig med dom eftersom dom oftast inte är trevliga eller levererade på ett "snällt" sätt" )

Nehe det är en förolämpning! dom ska vara otrevliga och elaka , inte precis så att en förolämpning kommer inlindad i bomull & smakar socker! liksom TAAAADAAAAAAAA chockande?

Men ialla fall tillbaka till ämnet, istället för att jag bara ska glömma bort alla "smarta" kommentarer så skriver jag alltså ner dom till det blir sådär 100sidor skickar in skiten till ett bokförlag OCH får betalt :) TADAAAAa

enda problemt är ju att jag antagligen kommer bli anmäld eftersom vissa av grejerna jag tänker/säger/skriver

är riktade till människor som skulle ta väldigt illa upp när dom känner igen sej själva^^

Men ändå , Life is a bitch, Karma is a bitch and Im a bitch .. så antigen blir det en bok

eller så skriver jag det här när ja får lust ^^


Jaja ni undrar säger hur det är med mej, familjen å allt sånt ^^

Som vanligt är allt hur bra som helst ^^

Fredrik är iväg och jobbar som vanligt (saknar,saknar,saknar)

Robbin är pigg & glad

(fast med en fläskläpp eftersom han försökte "flyga/hoppa" ner från soffan å landade väldigt fel och min reaktion va ungefär 1sek sen)

Och jag mår som jag alltid mår, bra bra bra, lycklig lycklig lycklig

(jag har förvandlats till sen såndär "jätte lyckligt kär" tjej som jag typ dissat i nästan varje inlägg här innan ja träffa fredrik, men time changes )

Fredrik & jag var i sälen med hans familj Torsdag-Söndag

det va jätte kul fast jag saknade min son såå mycket ^^

sen har allt rullat på som vanligt ;)



Och nu till den där frågan som ALLA tänker (iallfall dom som har min fb)

Ska jag & fredrik ha barn? Är jag Gravid?

Eller har jag å fredrik haft allmänt tråkig i telefon & bara "skämtat" med alla för att röra om i folks skallar :P

hmm, det kan ju lika gärna va ett "skämt" eftersom alla våra vänner vet att vi inte är riktigt som vi ska.

Speciellt inte en tråkig tisdagskväll, jag hemma i soffan & han i norge ^^



   

Av nathalie - 20 mars 2012 11:53

;)


Hejsan,

Sitter här & väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan fortsätta tvätta :)

ska diska & skura också idag hade ja tänkt mej :P

"Jag städar,tvättar & diskar för fulla muggar 
men inte faan har jag nån ipad för det!"

haha nåt ja brukar säga för att kolla om Älskling får dåligt samvete

(jag skulle verkligen aldrig tåla att han köpte en till mej men lite kul att påpeka bara :) haha EVIL

Idag har ja fått cash så jag ska åka å handla.. faan va gammal jag kände mej då :O

Old & boring, nejdå nåt jävelskap blir det denna vecka så jag känner mej ing igen :) haha


Idag fyller min Emz 19år också ;) vilket betyder att snart är hon halvvägs till 40 & kommer känna sej

som oss andra gamlingar , ont i kroppen & dåligt minne ;)


men nu blire kaffe & frukost ;) 


jag har aldrig ute efter mellanmjölk och vardags liv, Fejkhår och glitter
eller sådär askungenaktigt med pumpor och glasskor,
Mitt liv är lite mer som kängor och volvo, skinnjacka och för varmt kaffe ..



Min lilla lycka <3

Finns inget som slår känslorna av stolhet & kärlek över sitt barn <3 

Av nathalie - 19 mars 2012 10:40

Hej


Ja ni vad ska ja skriva tro :P

Sitter här och lyssnar på musik ;) Jag älskar verkligen musik, spelar musik typ jämt, i bilen, hemma, genom mobilen,

Saknar min Älskling sååå mycket ;)

Allt är ialla fall bra med mej eller det är bättre än bra, det är helt jävla UNDERBART!

Älskling har varit hemma i 2veckor för han va med om en krock med den NYA bmw:en som vi hade

Total förstörd är den nu ialla fall :P & saaben har turbon gått i sönder på så nu har vi bara min volvo :)

Tur att ja inte sålde den, VOLVO ÄGER, håller faan mej jämt ;) haha

Men så ja har ialla fall umgåtts konstant (nästan) med bby i två veckor vilket va mycket

lättare än vad ja trodde det skulle vara ;) han till och med hjäpte till och städa (wow)

vilket kändes lite konstigt eftersom jag alltid typ städar helst själv eftersom ja blir lite "manisk" haha

Vi har också haft Fredriks amstafftik här Dina, sååå söt å go , skulle sova under täcket & grejer

men nu är hon ialla fall i sitt nya hem :D annars händer det inte mycket, Älskling blev 21 i fredags,

så vi var i vålberg & firade han, va jätte trevlig (som alltid) fast tror han tyckte det va lite pinsamt när

Andre tvinga alla att ställa sej upp och sjunga för han xD haha gulligt ;)

På lördagen va de brådis (vi låna carros lägenhet på fredagsnatten) för vi skulle på middag hos hans mamma

å jag va sååååå bakis men det va gött med mat iallafall ;)

Söndagen sov vi halva dagen å bara myste innan han åkte till jobbet :/ kändes konstigt att sova själv

Jaja på torsdag åker vi till sälen iallafall med hans familj :) kommer nog bli kul

(om ja kommer ihåg hur man åker, inte varit i en backe på typ 4år )

Annars så är huvudämnet i våra samtal om hans nya lägenhet som han köpte på wåxnäs

så vi ska renovera den sen när det är klart så flyttar vi ihop (på riktig för just nu är han min inneboende)

Kommer bli helt perfekt, Haha mini familjen liksom ;)

men men ska fortsätta med tvätten nu :) får sen när ja skriver nästa inlägg :D


 

Sessa i sin nya tröja :D


 

Jag och söta Thea 


 

Mina naglar som N gjorde <3


 

Haha va tvungen att ta ett kort på min kärlek när han sov ;) ( den ocencurerade kortet behåller ja själv)

 

Fredrik fiskar & jack vaktar så han inte ramlar i

 

Bby lagar mat :D (han är så duktig på att laga mat)

 



Jag och Emz <3

   

Fredrik somnade i soffan när vi skulle se film  (han somnar jämt )


 

Emz<3

 

Nya Saab maskoten , roadtrip till nörge

Av nathalie - 6 mars 2012 12:46

Har en bloggpause så ni vet ..

Har inte hänt nåt elr så

utan känner bara att ja inte har tid att blogga just nu för jag är så upptagen

med min underbara son & älskade pojkvän & resten av familj & vännerna

Får se när ja börjar blogga igen men det tar nog ett tag så ;)

Puss

Love you all <3

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards