Nnattizz

Alla inlägg under oktober 2011

Av nathalie - 31 oktober 2011 20:19

Hej


sitter här å är lite halv stressad för jag lovade N att inte sitta vid datorn när han kommer xD SHIT men tänkte ta en snabb resume av helgen ialla fall :D


Fredag : Åkte till nathalie på morgonen å fikade <3 sen träffade jag jennifer i stan å skulle shoppa men vi hittade 0 !

Åkt hem till mej å hämtade bilen sen iväg å fixade massa sen te henne å färga håret å fixa oss :P sen drog jag carro å jennifer till Andrea å drack å härjade där tes Gustav kom å så åkte vi till Haga å träffade Haga Filip och Jocke, hade det väldigt trevligt där sen ner till stan å träffade Andre, Marcus, Jonas å nån mer :) satt där å drack sen drog tjejerna hem så ja drog med killarna till Ankan å träffade N å lite mer folk :D sen på bussen te vålberg träffade jag Marika, Sanne, Gocken, Jonas å dom :D jätte kul sen var det efter mycket om och men dags att sova :D


Lördag: Vaknade och undrade vart faan jag var xD Såg tapeten och fatta på direkten, svärde lite över att ja drack så mycket på fredagen å ringde Carro för att kolla när vi skulle åka till stan :)

Åkte vid halv 1 till stan så ja fick åka å duscha å sova lite sen hämta Carro mej efter jobbet å körde mej te Andre å dom så blev de bestämt att vi skulle till stan igen. Väntade på Carro å jennifer sen tog vi bussen till stan, sätte oss på Table´s  å drack. Träffade tilloch med Ali där :D sen vidare till Tempel där det va en jävla massa folk :) Sprang runt där å dansade å drack, träffade Adam (bonnen) och N igen :D hade jätte trevlig sen bar de av hem för mej igen där ja till slut somnade :D


Söndagen: BAKFULL!


Och idag har ja inte gjort mycket alls förutom att varit nere i stan å fikat, sen härjat med hundarna å busat med Robbin och smsat en jävla massa som det alltid blir efter varje helg! Fifan ;)

Men men skriver mer senare för nu ska ja kolla om filmen är klar å ta en snabb promenad med Sessa :D



         

Av nathalie - 30 oktober 2011 20:44

Hej

jag är alldels för bakis för att orka skriva nåt längre inlägg om helgen som varit underbar

men ni kan gå några kort från fredagen hos Andrea!

( inga kort är seriösa utan allmänt flumfylla)


                                     

Av nathalie - 25 oktober 2011 11:13

Hej


sitter här å beställer robbins "skol"kort :) han va lika söt som vanligt :D haha

Idag har ja gjort alla ja skötit upp plus städat lite i köket ;)

Pratat med jennifer typ 100ggr också men det är så kul att prata med henne för man kan typ säga AllT och hon fattar verkligen å lyssnar :P Vi skrattar, blir irriterad på fölk å diskuterar xD skit gött med en sån kompis till xD

Men men nu ska ja dricka kaffe å ringa mormor å kolla om ja ska köra henne till sjukhuset elr om hon orkar köra själv :D


   

Av nathalie - 24 oktober 2011 11:31

Emma

Du klaga på att jag inte la upp några bilder med dej på så nu för du en egen bildbomb

bara för att ja älskar dej så fruktansvärt mycket

Horan <3 Slynan


   



           

Och det kommer fler

Av nathalie - 24 oktober 2011 09:38

Hej

sitter här med min hund å en kopp kaffe å skrattar så ja gråter snart :D

MIn morgon började som vanligt med att klä på robbin å skicka han till dagis :D

Sen somna ja om i min lilla soffa :)


Vaknade av att jag hörde en Duns och ett : FAAN!

Öppnade ena ögat och ser M som snubblar över grinden

Blundar igen och tänker: Hoppas han sätter på kaffe, hoppas!

Vilket han också gör! TACK GODE GUD

Jag - Jag är vaken nu!

M - bra, gå och lägg dej igen för du får inget kaffe

Jag - Fyfaan vad elak du är!

M - Haha jag skämta bara! fast nån måste ju ta ner dej på jorden igen

Jag - Haha inge kul! Käften istället

M - haha, surmänniska ialla fall


Sen fick jag kaffe å satt bara å muttra över dessa jävla morgonar!

Men nu är jag glad för morgonen är nästan över å M snubblade på grinden på vägen ut också och skadeglädje är nåt ja har gött om :D Nu ska ja bara fixa lite sen ner te stan å hämta mer medicin, köpa mat och kolla om nån har tid att ha morgonfika med mej <3


Puss


   

Av nathalie - 23 oktober 2011 12:47

Hej


ska till mamma nu å fika :D känner mej så sliten å trött idag men det kan juh bara gå uppåt elr hur !?

Pratat med Carro skit länge nu på morgonen ;) sååååååå roligt att hitta på ideer med henne så nu har vi kommit på en kostym till oss alla 4 om bara Andrea går med på det xD haha





 

Av nathalie - 22 oktober 2011 21:22

                                         

...

Av nathalie - 22 oktober 2011 20:00

Aj

vad ont det gör när man tänker tillbaka på minnena..

Känner hur hjärtat som var så energifyllt förut krymper ihop

och går i tusen bitar i bröstet på mej

Älskade David, det är 9månader idag alltså

9månader av skratt,gråt,minnen,lycka och smärta

och allt som har ändras pågrund av att du inte är kvar här nere

Det var meningen att du skulle varit kvar så ja förstår inte varför du 

inte är kvar här nere med oss, med mej

När jag kom på att det var 22 idag så rasa allt igen

Tårarna föll och livslusten föll till minus

Att livet och tiden fortsätter är helt otroligt tycker jag

för det va så mycket i mitt liv som blev pausat, fast där

tills dagen du kommer tillbaka

vilket jag börjar fatta nu aldrig kommer hända

men jag lovar dej att hoppet om att du en dag kommer tillbaka

aldrig kommer dö

För jag tror på mirakel, jag tvingar mej själv att tro

så min själ inte splittras ännu mer

Jag kommer förbi dig snart igen

Okej älskling? så ska jag berätta allt jag inte kan berätta för andra

precis som förr förutom att nu svarar du mej inte


 

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards