Nnattizz

Alla inlägg under juni 2011

Av nathalie - 30 juni 2011 14:03

Japp då drar man te höljes då ;-)Det kan bara bli galet crasy och kul :-)får se vem som blir fullast, jag, lollo elr liza XDAja men vi höres puss / love nattizz

Av nathalie - 26 juni 2011 11:29

Hej ä hos mamma en sväng å lånar datorn ^^

Ska snart te mormor så robbin får bada i sin pool som ja köpt te han ;)


Sitter å läser vf och nwt å blir bara argare å argare, alltså den där jävla läkaren skulle ja bra gärna vilja skjuta elr nåt! Tror aldrig jag hatat nån så mycket å ja har inte ens träffat människan! fyfaan

Och det kommer fram bara mer å mer om han .. har fått en vana att kolla tidingarna titt som tätt för att kolla hur låångt hela uttredningen å allt kommit..

Men det finns mycket bra skrivit i tidningarna också om vilken total idiot läkarnen ä!

http://nwt.se/karlstad/article921753.ece

http://www.vf.se/nyheter/allman/tva-unga-dog-av-overdos-%E2%80%93-lakaren-anmald-av-polis


http://www.vf.se/nyheter/karlstad/anmald-lakare-valkand-och-omtyckt-bland-missbrukare



Saknar min david bara mer å mer och det känns hur tufft som helst när ja läser

om hans förbannade läkare!

Men ja hoppas David mår bra nu och han väntar på oss alla som älskar han

För ja vet att en dag kommer jag få träffa han igen och det kommer va den

lyckligaste stunden i mitt liv <3

Trodde aldrig jag kunnat sakna nån såhär mycket för ja har haft vänner som dött

som ja saknar fortfarande men inte på detta sätt

Jag börjar fatta att David verkligen kom mej närmare än nån annan gjort förut

Jag litade så himla mycket på david å så försvinner han bara..

Jag skiter i att folk snackar om att han bara va problem å en "gangster" som bara slogs å bråkade för visst tyck de ni!

men då kände dom inte David för vi som kände han vet hur jävla underbar han var

Han va så jävla rolig och go även om han kunde va jävligt jobbig också!

Dett finns folk som bara snackar om hur "BTD gänget" bara bråkar å ställer till det

men ni har inte en aning om hur underbara dom ä & var..

David var så underbar så det finns inte..

Andre ä också helt underbar å go människa

Och Marcus, jaa de ä ju marcus så han ä vell också go på sitt sätt ;) xD


Men ska dra å bada robbin nu innan ja är alldeles för arg för att göra nåt..

Pussheej / Love Nattizz

Av nathalie - 24 juni 2011 22:07

Hejsan ..


sitter hos emma å nyss sett RIO såååååååå bra<3

men men robbin ligger å snosar i emmas säng ;)

å vi bara sitter här å tölar ;) <3

varit hos marita å käkat förut, hur göttans ;) <3


 

hej

Av nathalie - 21 juni 2011 23:08

Hej här sitter ja hemma å glor serier med emmelie å pekka ..Nästan mysigt, saknas bara godis som ja snart gråter efter ;-)Denna helg som varit har varit rolig intressant å oväntad Dnu längtar ja bara efter peace and love festivalen som ja ska på med emmelie matte å hedberg.. PARTY!! HAHA aja blir mer serier nu ;-)XD

B-)

Av nathalie - 16 juni 2011 18:58

Hejsan, sitter hemma nu å tar de lungt med min snoz<3har varit i hagfors idag å kollat när min lillebror gick ur 9an :-P kände mej lite små stolt ;-)Igår va ja en sväng till gbg de va helt okeeej, lite drygt men de va trevligt sällskap så de gjorde inget :-P på natten va vi förbi fern å sa hej å köpte alkohol ;-) MUMSImorgon ska ja lämna robbin hos sin pappa så blire partyparty med folket<3Blir vell lika kul som vanligt hoppas ja sen på lördag ska ja upp till tony å glo film ;-)Såg på nyheterna att davids läkare håller på å blir uttred av polisen för att han skrivit ut för mycket mediciner till ungdomar så 2 har dött ..GÖTT!!Åh va ja hatar den jäveln, skiter i att folk säger att de inte ändrar nåt men ja vill faan få hämnd på han! Han ska faaaan få lida lika mycket som oss.. om ja kunde så skulle ja slilit ut hjärtat på han å stampat påt så han fpr känna samma sak som ja!!!En vacker dag kommer han att få se.. ja vet att de inte bara ä hans fel men myxket ä de ialla fall.. usch va ja hatar den människan!!! Men men blir film å käk nu ;-)

Av nathalie - 10 juni 2011 09:29

Hejsan!


Ja ligger här å slappar i min äälskade soffa ;) va å lämna robbin på dagis imorse ;)

Igår va ja på körskolan sen umgicks ja lite med Fern sen hämta ja robbin så drog vi te papi sen kom mamma å hämta oss :P Jävlar va folk de va i stan igår då som tog studenten, Grattis till Sibbe,Marcus,Joel & Vera <3 era jävla svin xD

Igår somna ja å hur tidigt som helst, va helt slut xD

Drömde en mardröm också som handlade om i början på mitt å davids förhållande..

Snart, är det ett år sen vi blev tsm å hängde hemma hos mej i stan ;) ååh<3

Sen ringde mathias vid 4 å väckte mej å fråga om ja kunde bju på en grogg men ja tyckte han skulle hem å lägga sej istället ;)

Nu ska ja snart in te stan igen å härja lite<3

På måndag går ja ur skolan ;) YEEA bra betyg har ja också som faan!

haha aja pusss<3


 

Av nathalie - 8 juni 2011 21:54

 

 
I met with my guys and girls over a drink or two Yesterday
It felt like old times
The dreams that came and went in our lives
The love that is left is stronger now
Through the band, we are tied together stronger than before
I surprised my friends yesterday, we took a drink or two
I said: Guess who's back, baby
I'm back now after everything that has been
It was hard, it felt like an overdose
But guess who's back now to stay
I'm back

Av nathalie - 7 juni 2011 21:02

Hellu


sitter å snackar med min amelie så får ja se en grej som får mej helt stum?!

WHAt THE FUCK IS WRONG WITH PEOPLE!!

haha ärligt? ni kan juh inte va seriösa nånstans? vem faan säger så? och skriver så?

haha nejfy faan ^^


Imorgon blir det nog stan å en glass med lite fölk ^^ Senare på dan ska jag å robbin te hans "styv" pappa xD haha en killkompis tyckte robbin va så söt å underbar så han adoptera han xD SKIT GULLIGT, så imorgon blir de nog slappa i soffan med robbin å hans nya farsa xD haha

Jag älskar fortfarande min david<3 men vem säger att inte en nära killkompis till mej kan vara med å stötta mej i föräldrarollen? jag säger inte imot ialla fall ;)


Nej nu blire att ringa Amelie igen när ja fått tillbaka tal förmågan igen haha

Jävla fucking clowner som inte ska skriva saker dom inte förstår sej på elr har rätt att uttala sej om!


     Kort på en del människor i min å robbins familj <3

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards