Nnattizz

Alla inlägg under augusti 2011

;)

Av nathalie - 30 augusti 2011 11:50

’M not Snow White, but I’m lost inside this forest
I’m not Red Riding Hood, but I think the wolves have got me
Don’t want those stilettos, I’m not, not Cinderella
I don’t need a knight, so baby, take off all your armor

You be the Beast and I’ll be the Beauty-beauty
Who needs true love as long as you love me truly
I want it all, but I want you more
Will you wake me up, boy, if I bite your poison apple


I don’t believe in fairytales (no no no)
I don’t believe in fairytales, But I believe in you and me
Take me to Wonderland

When I lay my head down to go to sleep at night
My dreams consist of things that’d make you wanna hide
Don’t let me in your tower, show me your magic powers
I’m not afraid to face a little bit of danger, danger

I want the love, the money and the perfect ending
You want the same as I-I so stop pretending
I wanna show how ya, good we can be together
I wanna love you through the night, I’ll be your sweet disaster



I don’t believe in fairytales (no no no)
I don’t believe in fairytales, But I believe in you and me
Take me to Wonderland
Take me to, take me to, take me to Wonderland

I believe in you and me, Wonderland
Take me to, take me to, take me to Wonderland



         


 


Av nathalie - 29 augusti 2011 20:11

lägger upp lite bilder från helgen plus efterfesten :P


                                   

åsså efter festen ;)

             

Av nathalie - 27 augusti 2011 07:54

Hej


Snart drar man iväg mot grand Prix raggarbil ..

Bara fölket kommer nån gång :P känns som det kommer ta tid att åka till haninge 

Men för första gången är ja helt klar innan så slipper stressa ;)

kommer bli skit kul, lägger upp bilderna imorgon :-)


      

Puss

Love nattizz

Av nathalie - 26 augusti 2011 10:27

Sitter hemma nu, har varit å lämnat robbin å sen varit ute å joggat, väntar på att jaqutzin (stavning!) ska bli klar så ja får hoppa i å slappna av lite ;)

Känner mej väldigt posetiv idag faktiskt även om ja inte vet än va ja ska hitta på ^^

men men bloggar mer ikväll ;)


Puss

love nattizz


 

;)

Av nathalie - 25 augusti 2011 20:41

She was a young girl in pursuit of gore and fame
She would do anything she could to feel the flame

When everybody knew your move and the things you play
She finally made all her dreams come true and then she screamed
(ahhh)

OH NO this ain’t paradice





Hej , sitter här å glor film å käkar chips å dip med linus, gött som faan

Längtar till lördag för då är det krom och rock´n roll som gäller xD

Hell yeah!

Och på söndag blire bio med Amelie ;) saaaknar min brud som faaaaaan!

jaja nu får ja lägga ifrån mej datan å va social ;)


En gammal goding :

Don’t talk about moonshine
Don’t talk about white wine
I’m gonna find lies sick twisted strange kind



Puss

love nattizz


 

Av nathalie - 25 augusti 2011 09:12

Hej


Nu sitter ja här igen då ^^ Robbin är på dagis å ja väntar på att få åka ner te KS :)

Funderar på om ja ska fuska lite å gå hem te linus å dra i mej lite fetmat ;)

Har börjat små träna igen men måste köpa nytt kort IGEN, USCH DYRT!

hmm annars händer det inte mycke.. jag å amelie skulle på bio igår men så blev det ju inte tyvärr :/ ja vill så gärna se "jag saknar dej", det är verkligen inte min typ av film men ändå ;) ja längtar te den nya twilight kommer, jag äälskar dom filmerna å böckerna Haha lite halv töntigt men ja kan faan inte hjälpa dej, ja bara ääälskar det ;) har sett alla 3 filmer nu hundra ggr, inatt såg ja newmoon igen å ja tycker jake är så snygg i den filmen !! grrr xD

Aja men ja ska ringa te emma nu å kolla om ho har gått upp å vill röka med mej ;)


Puss

Love Nattizz


     

Av nathalie - 24 augusti 2011 11:06

Hej

nu har jag tid och ork för ett inlägg ^^

Ska försöka börja blogga nu igen, fick tillåme en kommentar av Robbins farmor att jag slutat blogga så nu är det dags att börja igen ;)


Just nu sitter ja hemma å är trött menads Robbin är på dagis :P

Just nu i mitt liv händer det inte mycket, har slutat jobba i stallet

pga att ja blev helt fysiskt slut där så det blev inge bra när ja kom hem å skulle leka å härja med robbin :)

I helgen va jag ute med folk å drack på krogen det va jätte kul som vanligt ^^

Men vem kan inte ha kul med mej å mina underbara vänner??

Annars så plugggar ja som faan på mitt körkort, fått 63 rätt nu på teorin på KS

så det är dags att göra det riktiga provet snart.. 


Idag blir det att ha tjejdag/kväll med min kära Aaaaamelie

Sen har ja verkligen fastnat för en låt, I LOVE IT


Sen tänkte jag svara på några av era frågor som ja fått på mejlen ^^


Fråga: Har du en ny kille nu efter david ? / Sandra

Svar : NEJ NEJ NEJ, jag trivs att vara själv och om david inte kommer tillbaka så kommer jag vara själv ett bra tag framåt


Fråga: Vem är Robbins pappa? Är det david som du skriver mycket om? / Anscha

Svar: öhm, jag tror ja skrivit ett par ggr att robbin ska till elr är hos sin pappa

så det är ju inte David. Nej Robbins pappa lever och heter Christoffer och bor här i värmland och har robbin ungefär varannan helg .


Fråga: Hur har du råd att dricka varje gång du är barnledig? Du går vell på socbidrag/ Erik

Svar: För det första jag dricker inte varje gång även om det ser så ut på bloggen men ja brukar oftast skriva NÄR ja väl varit ute eftersom ja tror ingen vill läsa att "hela denna helg tillbringa jag i sängen framför en film och vila"

Sen så har ja fått lite "extra pengar" för inte så länge sen som gör att jag har pengar till att skämma bort mej själv och min son ;)


Sen tänkte jag att jag ska rekommendera en blogg

http://essyvertsson.myshowroom.se/

det är min lilla emmas blogg

Hon skriver om sin underbara familj (speciellt thea

 


Sen tänkte jag flytta min blogg från bloggplatsen och undrar om ni har nåt bra förslag om nån bra bloggsida som har snyggare design å sånt ;)


Puss 


Love Nattizz

    

Av nathalie - 22 augusti 2011 20:51

Bara för att ja tycker om mina vänner så mycket så bara måste jag för att ja kan ;)



 

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards