Nnattizz

Alla inlägg under november 2011

Av nathalie - 29 november 2011 22:37

Sitter här och pratar med carro :)

Vi pratar om allt som vanligt *

Jag saknar saknar å saknar ;(

 men håller humöret uppe ändå :


Ibland är det lättare att vakna ensam och
känna sig ensam när man är ensam,än att
vakna och känna sig ensam när man är med
någon.


Snabb resume av helgen :D


Fredag:

Familjen va här & gav mej massa pengar å grejer ;)

Sen hade jag tänkt att vara nykter å bara dricka amurula 

men det sluta med att det blev fest,

Först hos mej sen krogen, blev bajsfull

Fick åka hem tidigt men festen fortsatte hemma hos mej

med halva skattkärr kändes det som ialla fall xD 

Festen va slut vid 8 å då somna ja xD


Lördag: Vaknade 3 på dagen snabbt som faan å fortsätte dricka

för att inte bli bakis, mina brudar droppade in en efter en

så var de fest igen, Jim och Robin kom å hängde på också

Blev helt jävla kanon, sen drog man inåt mot krogen å härjade där som faan

Va på skit bra humör tills nån spillde ut min drink, då såg ja svart men Jim försökte avstyra allt 

men det sluta med att ja stod å spotta en kille i nacken å när han inte reagerade blev ja ännu argare

så ställde mej å stirra han i ögonen å då äntligen fick ja igång i en diskution tills han såg att Robin å Jim

stod bakom mej då pyste han iväg, fega jävel! xD

Sen efter krogen var det dags att dra iväg te kil å härja sen kl 8 åkte vi å drack kaffe hos carro å körde in henne te jobbet ;) sen blev de äntligen dags sova ^^


Söndag:

Va jätte jätte dålig , fatta nada typ hela dan, 

På kvällen fick jag sällskap såg en film slappade å somna sen igen ^^


Resten av dagarna bara har gått förbi å ja har precis börjat bli normal efter helgens bravader ^^

Nu blire att fortsätta diskutionen med Carro som just nu handlar om " världelösa killar" och " tjejer som aldrig släppertaget" CHOCKANDE xD


Puss / love nattizz


                                                             

Av nathalie - 23 november 2011 16:58

Denna gåta har gett mej huvudvärk i 3dagar!

FYFAAN 


Gåta :

Du ser en tröja som kostar 97kr men du har inte pengarna till att köpa den så du lånar 50kr av din mor och 50kr av din far 50 + 50 = 100kr.
Du köper tröjan och har 3 kronor över, du ger din mor 1krona och din far 1krona och beholler den sista kronan själv.
Så nu är du skyldig din mor 49kr och din far 49kr. 49 + 49 = 98 + din krona = 99.
Vad hände med den sista kronan?

Av nathalie - 22 november 2011 16:03
Jag kollar när du spelar ditt egna lilla spel 
Du tror du kan lura och bedra
Men lilla du,
Jag kan spela spelet bättre än dig
men jag tänker inte bevisa att jag är bättre
För så speciell är du inte
för mej eller någon annan..

för mej eller någon annan..

...

Av nathalie - 21 november 2011 23:01


I keep on running, keep on running
and nothing works
I can't get away from you,
no
I keep on ducking, keep on ducking
and nothing helps
I can't stop missing you
yeah


Knowing someone you love
Don't feel the same way about ya
Memories, they soon delete
hmmmmmmm
A couple weeks no talking,
I seen my baby
I've missed you so damn much,
heyy
I wish we could start over,
I told my baby

Av nathalie - 19 november 2011 21:11

Sitter här å pratar med en bakfull Carro och känner mej som jag håller på och dör :D

Blev lite för mycket igår som vanligt ^^

Men hade jätte trevligt med alla, först va ja me Nathalie<3 hos henne å käka å mixade drinkar :D

Sen ner te stan å träffa natte fredde å fler :P sen kom Carro<3 å Sara så härjade vi och blev jätte fulla

sen var det efterfest :D

Hem till med å bada å shit sen va de natta för mej å carro :P jag lägger upp dom få bilder det blev igår :D


       

Man får bjuda på sej själv ibland xD

           


Sen två småfilmer på min äälskade Nathalie



 
 

Av nathalie - 18 november 2011 16:59

Helllluuu



sitter hos min Nathalie å dricker och ska snart äta :D MUMS


Ikväll blir det All In och lite till om det går ;)

Hoppas ja får träffa alla mina speciella vänner inatt ute på stan ;)

Känner verkligen att ja behöver detta efter denna dramatiska vecka som ja inte kan skriva om va som hänt ^^

Menmen Ja förlorade en "kille" men vann en vän för livet :D haha<3

Nu blire att mixa drinkar å bara härja , vilket är det som jag gör bäst<3


Syns i dimman, älsklingar <3 & Haters 

Av nathalie - 18 november 2011 11:47

Dom kallar mig en sövare,
dom kallar mig bedövare,
dom säljer mig och sväljer mig;
jag är en riktig dödare.
Alla vill ha mig, för jag är så populär.
Ingen är billigare på gatan än kroppen är.
Alla vill ta mig; glömma bort sina problem,
men jag vet för jag förvandlar era hjärtan till sten.
Men ni vill ha mig, för jag är så populär.
Ingen är billigare på gatan än kroppen är.

Så bara glöm dina problem.
Jag gör om ditt hjärta till en sten.
Och vill du fly så bara ta,
för jag är billigast i stan,
och jag har flera långa namn.
Jag söver ner ert trånga land.
Så blöm bort allting som är bra;
om det är mig som du vill ha

timbuktu - flunitrazepam

Av nathalie - 17 november 2011 19:47

Hej


Nu sitter ja här igen alltså ;) Wooooop

Pratar lite med Carro på Fb om vart alla snygga killar tagit vägen?

Alltså är man singel som jag och Carro är (trots allt snack,misstag och blabla så är ja singel OTROLIGT )

Men kul att vara singel om de inte finns nåt att glo på?

Det ekar liksom TOMT på killar som ser bra ut, finns inte ens killar som KANSKE kan se bra ut

SUCK besviken jag blir ;(


Idag har jag ialla fall städat åt mamma bara för att ja är en sån underbar dotter och jag ville göra henne glad (A)

Sen nyss var Nathalie här å taggade för imorgon då är det VÅRAN dag ;) lääääängtar<3

Sen kom Haster och dom förbi också å sa hej å blabla det va väldigt trevlig :)

Men fick reda på att Kim ska på en kryssning när jag fyller år ;( snyft, typ varje år har ja lyckas smitit ifrån mina släktingar å allt å gömt mej hos kim för han vet hur mycket ja hatar uppmärksamhet ;)

Menmen annars händer det inte mycke alls här borta. Saknar N´s sällskap men han jobbar ju hela tiden sen så ska vi inte träffas så mycket på ett tag för våran vänskapsskull ^^ haha Sjukt

Men men här får ni lite bilder på fölk Ja bara LOVE


Kat Von D är så jävla snygg!!

Älskar stilen å tatueringarna å allt!


 

HETA KILLAR!   

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards