Nnattizz

Alla inlägg under september 2011

:D

Av nathalie - 28 september 2011 19:57

Heeej


Sitter hemma å ska snart käka nåt å lägga mej för imorgon ska jag jobbajobbajobba :D :D


Imorse så drog ja till Nathalie efter att ja lämnar robbin på dagis, så hade vi lite morgonfika där, va väldigt mysiy fakiskt :D

Sen ner te stan å kolla kläder sen kom marcus in till stan så hängde han med å fika sen åkte nathalie hem så jag och marcus träffade viding sen bara gick vi runt å stan å fördrev tiden :D sen kom mamma å hämta mej så åkte ja hem :D

Har ont i fötterna efter att gått på stan från typ 11 - 5 xD

Läääängtar till helgen även om ja inte vet riktigt varför, känner mej sådär jätte myssugen så vill bara lägga mej ner å krama om nån ^^

But no one is here that i can hug ;(

haha får se vem som får bli min nya krambjörn, blir vell kim elr nåt ^^ brukar krama på han när ja sover xD hahaha aja


Pusss heeeeeeeeej


   

;)

Av nathalie - 27 september 2011 20:43

Hej, 

idag har jag varit å gaddat klart min arm å sen fikat å handlat lite med Nathalie <3

Imorgon blire mer shopping och mer kaffe & kedjerökning utanför nåt cafe !

Sååå mysigt!


Här har ni några "snabb"bilder på tatueringen :D

lägger upp korten från resten av dan imorgon om ja hinner :D för ja håller på å byter photoshop så lite krånger med bilder å skit :D

Pusssssss


 

Av nathalie - 27 september 2011 10:07

Jag vet att det är försent att säga allt ja borde/skulle/viljat sagt till dej!

men ialla fall :

Jag älskar dej fortfarande David <3

För mej finns bara du!

Du är den enda som förstått hela mej

Känns som tiden står still när jag tänker på allt vi gjort och skulle gjort

Kan inte förstå att det gått så lång tid sen du försvann när det känns som igår du låg och sov brevid mej <3

Jag kommer aldrig glömma dej gubben min och vi syns snart uppe i himlen <3

 

 

Av nathalie - 25 september 2011 20:28

Hej


sitter här hemma igen, nyss kommit hem från tutbingo ;)

haha hade 1nr från 4000kr, blev skit sur när mitt nr aldrig kom xD

Imorgon ska ja äntligen jobba ;);)gött som faan och på tisdag ska ja gadda mej ;)

Lääängtar sååååååå!

Sen är det helg å då ska ja också jobba xD 

fast på fredag kommer ja få hål i ryggen, äckliga läkare som ska peta å skära å ha sej! ska protestera å grejer så ja får mycke smärtstillande å lugnande för ja tänker faan inte va lugn, hel hysterisk ska ja va! AJ jag hatar att bli skärd i och att sy!

FYFAAN!

Annars har de inte hänt möe denna helg, slappat typ :D

Ska snart ringa Tommy som ja pratat med hela helgen sen ska ja lägga mej å försöka sova lite tror ja :D


Av nathalie - 24 september 2011 22:16


Av nathalie - 23 september 2011 20:33

Uppdatering:


Det är fredag och jag sitter hemma i mjukiskläder å är fullkomligt nöjd :P

elr aaah nästan vill ha godis men NEJ ja tänker inte stoppa i mej nåt mer sånt!

Ikväll blire mysmysmys å nån dålig film ^^


Träffade psykos förut också, det va hur kul som helst!

Va såå  länge sen ja träffade henne.. gött att prata med en person som typ fattar exakt vad ja menar, haha vi är lite lika sådär ibland :D



 

Av nathalie - 23 september 2011 16:14

Varit å köpt 2par nya skor och en :)

och igår beställde ja nya skor till robbin som kommer nästa vecka :D


 

     

Yoo

Av nathalie - 23 september 2011 12:39

Hellu


har precis badat, va hur gött som helst! 

Var ute på en tur i skogen förut, jävlar va varmt det var ;)

Idag ska ja nog träffa pshykos <3 det var ett par månader sen :D

Men men nu blire att sminka mej å sånt så blire ut i stan :D

Nästa vecka blire att gadda mej !


 

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards