Nnattizz

Alla inlägg under juli 2011

^^

Av nathalie - 31 juli 2011 20:09


"People get what they get, it has nothing to do with what they deserve."

Av nathalie - 25 juli 2011 18:51

shit va förra veckan gick fort :O

Bara för att ja haft robbin hemma för att han ä ledig från dagis så ja har bara umgåtts med han förutom när ja va nere på körskolan å pluggade å en morgon va ja tvungen att åka te stallet ;)


Nu sitter ja å lagar mat å är jätte sjuk ;( fyfaaaan! va ja hatar att va sjuk :P


I lördags var ja med Emma<3 å carro på krogen så dök maddä å emma H upp så de va riktigt rock´n roll på oss, vi ägde hela stället ;) de va länge sen ja hade så kul å va sååååååååå full xD på kvällen så åkte ja john gocken å 2 killkompis te gocken hem te mej å sen däcka ja bara xD OPS ;) men faan va kul ja hade, måste vi göra om! Men nu får ja fortsätta med maten.. puss / Love nattizz


     

Av nathalie - 19 juli 2011 17:45

Hej


nyss kommit hem igen :) har varit på mariebergsskogen med robbin. han tyckte det va jätte kul sen åkte ja ta pappa å kolla på valparna, dom va så små å stöa ;) 

blir såå sugen på den lilla hannen (a) vi får se vi får se ;)

Sen sa vi hej te karro å tog en kaffe å nu ä vi hemma ;)

Imorgon ska nog ja å robbin cykla ner te stan för ja måste börja små träna igen känner ja :P så mamma har lovat att passa han så ja får åka ner å träna lite :P

Yeeah!

Nu blire mat sen ut å bada med trevligt sällskap ;) <3

:/

Av nathalie - 19 juli 2011 11:36

Here we go again
If I hit my head hard enough to the wall
Perhaps the thoughts stop coming
And I can continue to pretend
like my heart does not cry
and that my thoughts do not scream
for he who does not remain

 

Av nathalie - 18 juli 2011 19:29

trött ja blir!

Ibland så undrar ja faan va de ä för fel på det svenska systemet?

Den där jävla läkaren kom undan helt totalt utan så mycket som en tillsägelse PRECIS SOM JA TRODDE! han ska få ha semester [sjklart med full lön] tills årsskiftet sen ska han gå i pension! Hela uttredningen va bara en stor jävla bluff bara för att dom visste att dom va tvungen att låtsas göra nåt! så dom börjar en uttredning som dom igentligen inte bryr sej om å sen när det gått tillräckligt lång tid så säger dom : NU är vi klara å han har inte gjort nåt fel!

Nej att skriva ut höga doser med beroendeframkallande mediciner är inte fel alltså? att få folk beroenda av mediciner så när dom försöker sluta så klarar dom det inte å mår skit så dom börjar igen är inte fel! att skriva ut mediciner så folks familjer få sitta å titta på menads deras vänner/barn blir som pundare på lagligväg utan en läkare som kontrollerar dom, det är tydligen lagligt!

Att skriva ut så jävla mycket mediciner så att när personerna tar dom inte ens vet vem dom själva är! är helt plötsligt okeej?

HUR FAAN TÄNKER DOM !!

Jag var med en gång då David tog den dosen han skulle ha i dom medicinerna han fick av läkaren och jag blev rädd och ja tror david blev det också för jag har aldrig sett en person förändras så drastiskt och bli så totalt nollad! det va hemskt men det är ju tydligen så medicinering ska vara här i jävla sverige!

Hur faan kan om dömma folk som säljer eller som knarkar när det enda som skiljer en langare och den läkaren är ett jävla diplom och att läkaren får en skattadlön! Det är den enda jävla skillnanden!

Känner mej så jävla arg och ledsen!

Av nathalie - 13 juli 2011 14:43

haha nu har ja äntligen hittat en låt som beskriver allt ja vill säga dej 


hmm

Av nathalie - 13 juli 2011 10:26



"

I'm good right now, man
I feel good
If you have a drink
Drink it up

The party last night was really crazy I wish we filmed it
I danced my ass off
Drink my beer and smoke my weed but my good friends is all I need
Faints at 3, waking at 10, going out to eat then do it again

I'm next on the table, who wants what?
Better, I hope that you play or else you naked once
Time is not wasted when you are drinking
Woke up today and all I can say is
drink up


I can not tell you what I learned from school but
I could tell a story or two, um
Yes, of course I learned a few rules

And do not leave the party bow alcohol is over
And not having sex if you are away
In the case of condoms, putting two on
Then tomorrow night to find a new

  nothing wrong with a little fun
Although we got a little too drunk
Time is not wasted when you can drink

Do something crazy!


Do I really need to upgrade?
Or can I just stay here for the rest of my life? "


Jag är bra just nu, man
Jag mår bra
Om du har en drink
Drick upp den

Festen i natt var väldigt galen Jag önskar att vi filmat det
Jag dansade häcken av mig
Drick min öl och röker mina ogräs men mina goda vänner är allt jag behöver
Svimmar vid 3, vakna vid 10, gå ut och äta så gör det igen

Jag är nästa på bordet, som vill ha vad?
Bättre hoppas jag att du spelar annars är du naken snart
Tiden är inte bortkastad när du får drick
Vaknade idag och allt jag kan säga är
Drick upp


Jag kan inte berätta vad jag lärt mig från skolan men
Jag skulle kunna berätta en historia eller två, um
Ja, självklart Jag lärde mig några regler

Och inte lämna festen fören alkoholen är slut
Och inte har sex om man är för borta
När det gäller kondomer, sätta två på
Sen imorgon kväll hitta en ny

inget fel med lite kul
Även om vi fick lite för berusad
Tiden är inte bortkastad när du får dricka

Gör nåt galet!


Måste jag verkligen måste uppgradera?
Eller kan jag bara stanna här för resten av mitt liv?

 

...

Av nathalie - 11 juli 2011 12:08

     

För att jag kan och är ego  

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards