Nnattizz

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Thats why I love you ..

Av nathalie - 27 februari 2012 10:22

Hejsan :)

Blev tyvärr ingen uppdatering i helgen för va full rulle med Ääälskling & barnen

och direkt barnen somna så slockan vi också xD skittrötta alltså ;)

Just nu sitter ja här, ska snart åka till Emz <3

Har varit där typ hela helgen så barnen har fått leka :) skitkul 

Känner mej lite halvfattig nu när ja betalat ALLA räkningar, även såna som

inte ska betalas fören nästa månad ^^ Kände att det va lika bra nu när ja fick pengar över ;)

Trött som ett as är ja också för kom hem sent igår för körde bby till torsby

så att han kom iväg till jobbet :P

Menmen ja kan blogga när ja kommer hem igen


                   


Know I'm missing that kissing all over
Boy what I'm feeling never feel about another
I need you, why can't you come over
Babe be the one at the end of the day
You are who you are
And I love it that way
Lust ain't love, if you know the difference
You had a little game on ya
Caught up in your feelings
We together like, oh

You know that I'ma do whatever I'm not gon' leave
This kind of love don't come easy, oh yeah
We don't care what they think
Promise we'll stay the same
Say that you'll stay right here for me


And I know what you thinking of
That I don't know a thing about love
But what I know is I'm his girl
And he's the one for me
See this shit ain't worth tripping over
Do your thing, it doesn't matter
As long as we gon' rock forever
Love is all we need

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie - 21 augusti 2014 15:34

Länge sedan jag skrivit nåt ..Nästan 2 år, funderar på att starta en ny blogg men samtidigt så vill jag ha den här för här finns alla mina minnen o tankar?Om Robbin, David, Andre, känslor, vänner, vardagen & den första tiden med Fredrik ?Idag är jag ...

Av nathalie - 7 maj 2012 19:40

    Allt är så tomt, jag bara går runt här hemma, gör inget , sover och gråter Vet inte vad jag ska göra , hur jag ska bete mej, är bara så totallt förvirrad Fredrik är i norge så jag är ensam hemma igen och det känns så tungt att inte ha n...

Av nathalie - 6 maj 2012 08:59

Jag saknar dej.. så himla mycket, det gör så himla ont att veta att du är borta Jag vet inte vad jag ska säga,skriva eller tänka Jag vägrar att tro att det är sant även om ja va och sa Hejdå till dej igår så vägrar ja tro att det faktiskt va du...

Av nathalie - 11 april 2012 21:49

Sitter här, kom hem för en liten stund sen :D Var en sväng till Ems sen har jag , Varit hos carro & hälsat på, träffade jennifer & sara också :D lika trevligt som alltid dom skulle färga håret å greja och robbin va jätte nöjd för tjejerna s...

;)

Av nathalie - 11 april 2012 12:52

myser med Sessa      

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards