Nnattizz

Alla inlägg under mars 2011

Av nathalie - 31 mars 2011 23:12

ska lägga mej nu å hoppas på att veckan går fort som faan

haha lägger upp en bild ja pyssla med förut när ja hade trååkigt ;)

Nattinatti fuckers!

 

Av nathalie - 31 mars 2011 21:35

Hejsan


sitter å ser på mumiens - drakkejsarens återkomst på 6an ;) riktigt bra faktiskt :)

idag har ja inte gjort mycket utan bara tagit de lungt med robbin<3

Sen fick ja reda på att min hund är på gotland med danjel och lina :O

haha what? haha gött för henne att få jaga lite kaniner men danjel skulle komma förbi med henne sen när ja flyttat hem :D

men men nu ska ja fortsätta glo på filmen. puss<3


   tog kort när ja va ute å rökte xD   skitväder, fy faan  min snygga rökplats xD



    försöker filma när robbin dansar men de går inte så bra xD
   Han ville inte dansa framför kamran xD
  haha när robbin ska sova, då härjar han som faan i sängen :P

<3

Av nathalie - 30 mars 2011 23:04

En helt okej dag, köpt lite smink och sånt för ja kunde inte låta bli xD

letar fortfarande efter den perfekta väskan men inte hittat den än :/











Av nathalie - 29 mars 2011 21:25

mjaa, nu blir de nog sängen och en film för mej och hoppas på att ja somnar nån jävla gång.. robbin sover så skönt i sin säng nu så :D

Bumbibjörnen andre ringde nyss också, det är gött att han är tillbaka, vi prata om allt möjligt, är så himla skönt att få prata av sej med han ibland :)

Sen finns det folk som bara snackar massa skit, ja fattar inte vart dom får sin fantasi ifrån men är man dum i huvudet så är man!

men nu blir det en sista cigg innan de är natten!

   


Av nathalie - 29 mars 2011 16:39

heeej


det börjar närma sej hemflytten ;) wiiiiiiiiie!!

saknar alla mina älsklingar så de gör ont :D

Idag så har ja inte gjort mycket bara slappat med robbin

och töla med min älsklingsbrud ;)

Ja och robbin har precis käkat mat :P 

jag har börjat med att äte mindre portioner för ja va dum nog och ställa mej på en våg i helgen på äventyrsbadet, ja har gått upp alldeles för mycket under dom här två månaderna så nu satsar ja på att gå ner till min normal vikt igen så ja trivs med mej själv xD

förstår inte att ja ä på så bra humör jäämt för ja sover assdåligt på nätterna och kan inte somna fören 2-3 men ändå så är ja hur happy som helst :D

Kan bero att ja har världens  underbaraaste son och hund ;)

saknar min hund som faan!

sen kan de bero på att när ja kommer hem har ja världens finaste lägenhet och kommer ha hur kul som helst ;)

Men nu ska ja ta en cigg å rulla boll med robbin

PussPuss

 


- Saknar dej David så mycket! skulle viljat ha dej här brevid mej, jag behöver dej så mycket just nu för att klara allt som kommer hända när ja kommer hem..

kommer bli så ensam när robbin ska va med sin pappa utan att du håller mej sällskap.. loveyou ängeln min <3

Av nathalie - 29 mars 2011 14:59

 

Av nathalie - 28 mars 2011 11:18

  • Shoppa kläder till mej och Robbin
  • Köpa en gunga och en liten pool till robbin
  • Bli brun [ tur att ja har balkong och en stor gräsmatta bakom lägenheten]
  • klippa mej i en ny frisyr
  • färga håret [tröttnat så på min hårfärg]
  • en crasyideresa 
  • Festa med mina vänner
  • Träffa nytt folk
  • Rättvik - classic car week
  • Skaffa körkort
  • Köpa bil
  • Köpa lite nya möbler
  • Köpa ny säng till Robbin
  • Bada i min jacuzzi extremt många gånger
  • Ha en filmkväll/prata massa skit med Lollo
  • Ha inflyttingsfest
  • Solasolarium 
  • Träffa gamla vänner
  • FikaFikaFika
  • Hitta på nåt ultra kul med Robbin
  • Hänga med familjen + en massa annat fölk
  • Åka till sunny beach
  • Vara extremt mycket på stranden 
  • Och självklart umgås otroligt mycket med mina familj, vännerna och extremt mycket med min älskade son

Haha ja har nog att göra ett bra tag framöver ;)


 

Av nathalie - 27 mars 2011 21:06

Hejsan


Mina dagar blir faktiskt bara bättre och bättre ju närmare jag kommer till mitt flyttahemdatum! iiih! då kan ni räkna med inflyttningsfest med dom BÄSTA!

saknar alla mina vänner så mycket och när ja kommer hem då jädrar ska vi supa oss medvetslösa.. även om ja är mamma så måste ja ha kul när ja inte har robbin vilket typ händer ALDRIG ;)

Dagarna har varit så varma nu så de känns att sommaren kommer snart. specielt nu när de är sommar tid. iiiiih, vilket betyder värme och nya kläder!

Sommaren - 09, påväg till arvika festivalen

   

Nån sommar när ja vaaa lita haha ;) oskyldig ser ja ut att va ialla fall..

Sommaren betyder också att det är dags att fixa klart tattueringen på armen och dags att skaffa några nya ;) jag bara äälskar tatueringar både på mej själv och andra xD

  men nu blir de älsklingsserien för mej eller först en cigg ;)

Puss på er alla<3

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards