Nnattizz

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

The best time in my life

Av nathalie - 19 mars 2012 10:40

Hej


Ja ni vad ska ja skriva tro :P

Sitter här och lyssnar på musik ;) Jag älskar verkligen musik, spelar musik typ jämt, i bilen, hemma, genom mobilen,

Saknar min Älskling sååå mycket ;)

Allt är ialla fall bra med mej eller det är bättre än bra, det är helt jävla UNDERBART!

Älskling har varit hemma i 2veckor för han va med om en krock med den NYA bmw:en som vi hade

Total förstörd är den nu ialla fall :P & saaben har turbon gått i sönder på så nu har vi bara min volvo :)

Tur att ja inte sålde den, VOLVO ÄGER, håller faan mej jämt ;) haha

Men så ja har ialla fall umgåtts konstant (nästan) med bby i två veckor vilket va mycket

lättare än vad ja trodde det skulle vara ;) han till och med hjäpte till och städa (wow)

vilket kändes lite konstigt eftersom jag alltid typ städar helst själv eftersom ja blir lite "manisk" haha

Vi har också haft Fredriks amstafftik här Dina, sååå söt å go , skulle sova under täcket & grejer

men nu är hon ialla fall i sitt nya hem :D annars händer det inte mycket, Älskling blev 21 i fredags,

så vi var i vålberg & firade han, va jätte trevlig (som alltid) fast tror han tyckte det va lite pinsamt när

Andre tvinga alla att ställa sej upp och sjunga för han xD haha gulligt ;)

På lördagen va de brådis (vi låna carros lägenhet på fredagsnatten) för vi skulle på middag hos hans mamma

å jag va sååååå bakis men det va gött med mat iallafall ;)

Söndagen sov vi halva dagen å bara myste innan han åkte till jobbet :/ kändes konstigt att sova själv

Jaja på torsdag åker vi till sälen iallafall med hans familj :) kommer nog bli kul

(om ja kommer ihåg hur man åker, inte varit i en backe på typ 4år )

Annars så är huvudämnet i våra samtal om hans nya lägenhet som han köpte på wåxnäs

så vi ska renovera den sen när det är klart så flyttar vi ihop (på riktig för just nu är han min inneboende)

Kommer bli helt perfekt, Haha mini familjen liksom ;)

men men ska fortsätta med tvätten nu :) får sen när ja skriver nästa inlägg :D


 

Sessa i sin nya tröja :D


 

Jag och söta Thea 


 

Mina naglar som N gjorde <3


 

Haha va tvungen att ta ett kort på min kärlek när han sov ;) ( den ocencurerade kortet behåller ja själv)

 

Fredrik fiskar & jack vaktar så han inte ramlar i

 

Bby lagar mat :D (han är så duktig på att laga mat)

 



Jag och Emz <3

   

Fredrik somnade i soffan när vi skulle se film  (han somnar jämt )


 

Emz<3

 

Nya Saab maskoten , roadtrip till nörge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie - 21 augusti 2014 15:34

Länge sedan jag skrivit nåt ..Nästan 2 år, funderar på att starta en ny blogg men samtidigt så vill jag ha den här för här finns alla mina minnen o tankar?Om Robbin, David, Andre, känslor, vänner, vardagen & den första tiden med Fredrik ?Idag är jag ...

Av nathalie - 7 maj 2012 19:40

    Allt är så tomt, jag bara går runt här hemma, gör inget , sover och gråter Vet inte vad jag ska göra , hur jag ska bete mej, är bara så totallt förvirrad Fredrik är i norge så jag är ensam hemma igen och det känns så tungt att inte ha n...

Av nathalie - 6 maj 2012 08:59

Jag saknar dej.. så himla mycket, det gör så himla ont att veta att du är borta Jag vet inte vad jag ska säga,skriva eller tänka Jag vägrar att tro att det är sant även om ja va och sa Hejdå till dej igår så vägrar ja tro att det faktiskt va du...

Av nathalie - 11 april 2012 21:49

Sitter här, kom hem för en liten stund sen :D Var en sväng till Ems sen har jag , Varit hos carro & hälsat på, träffade jennifer & sara också :D lika trevligt som alltid dom skulle färga håret å greja och robbin va jätte nöjd för tjejerna s...

;)

Av nathalie - 11 april 2012 12:52

myser med Sessa      

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards