Nnattizz

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Det va ett tag sen :)

Av nathalie - 24 augusti 2011 11:06

Hej

nu har jag tid och ork för ett inlägg ^^

Ska försöka börja blogga nu igen, fick tillåme en kommentar av Robbins farmor att jag slutat blogga så nu är det dags att börja igen ;)


Just nu sitter ja hemma å är trött menads Robbin är på dagis :P

Just nu i mitt liv händer det inte mycket, har slutat jobba i stallet

pga att ja blev helt fysiskt slut där så det blev inge bra när ja kom hem å skulle leka å härja med robbin :)

I helgen va jag ute med folk å drack på krogen det va jätte kul som vanligt ^^

Men vem kan inte ha kul med mej å mina underbara vänner??

Annars så plugggar ja som faan på mitt körkort, fått 63 rätt nu på teorin på KS

så det är dags att göra det riktiga provet snart.. 


Idag blir det att ha tjejdag/kväll med min kära Aaaaamelie

Sen har ja verkligen fastnat för en låt, I LOVE IT


Sen tänkte jag svara på några av era frågor som ja fått på mejlen ^^


Fråga: Har du en ny kille nu efter david ? / Sandra

Svar : NEJ NEJ NEJ, jag trivs att vara själv och om david inte kommer tillbaka så kommer jag vara själv ett bra tag framåt


Fråga: Vem är Robbins pappa? Är det david som du skriver mycket om? / Anscha

Svar: öhm, jag tror ja skrivit ett par ggr att robbin ska till elr är hos sin pappa

så det är ju inte David. Nej Robbins pappa lever och heter Christoffer och bor här i värmland och har robbin ungefär varannan helg .


Fråga: Hur har du råd att dricka varje gång du är barnledig? Du går vell på socbidrag/ Erik

Svar: För det första jag dricker inte varje gång även om det ser så ut på bloggen men ja brukar oftast skriva NÄR ja väl varit ute eftersom ja tror ingen vill läsa att "hela denna helg tillbringa jag i sängen framför en film och vila"

Sen så har ja fått lite "extra pengar" för inte så länge sen som gör att jag har pengar till att skämma bort mej själv och min son ;)


Sen tänkte jag att jag ska rekommendera en blogg

http://essyvertsson.myshowroom.se/

det är min lilla emmas blogg

Hon skriver om sin underbara familj (speciellt thea

 


Sen tänkte jag flytta min blogg från bloggplatsen och undrar om ni har nåt bra förslag om nån bra bloggsida som har snyggare design å sånt ;)


Puss 


Love Nattizz

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie - 21 augusti 2014 15:34

Länge sedan jag skrivit nåt ..Nästan 2 år, funderar på att starta en ny blogg men samtidigt så vill jag ha den här för här finns alla mina minnen o tankar?Om Robbin, David, Andre, känslor, vänner, vardagen & den första tiden med Fredrik ?Idag är jag ...

Av nathalie - 7 maj 2012 19:40

    Allt är så tomt, jag bara går runt här hemma, gör inget , sover och gråter Vet inte vad jag ska göra , hur jag ska bete mej, är bara så totallt förvirrad Fredrik är i norge så jag är ensam hemma igen och det känns så tungt att inte ha n...

Av nathalie - 6 maj 2012 08:59

Jag saknar dej.. så himla mycket, det gör så himla ont att veta att du är borta Jag vet inte vad jag ska säga,skriva eller tänka Jag vägrar att tro att det är sant även om ja va och sa Hejdå till dej igår så vägrar ja tro att det faktiskt va du...

Av nathalie - 11 april 2012 21:49

Sitter här, kom hem för en liten stund sen :D Var en sväng till Ems sen har jag , Varit hos carro & hälsat på, träffade jennifer & sara också :D lika trevligt som alltid dom skulle färga håret å greja och robbin va jätte nöjd för tjejerna s...

;)

Av nathalie - 11 april 2012 12:52

myser med Sessa      

Presentation


It's a crazy world out there
I live in my own fantasy world where
love never dies and happy endings are easy ..
Dont judge me because I do not judge you!

Kärleken genom mina ögon

 

 

 

 


   

         Happiness is something that in time you understand
Be happy and love with all your heart
with those who deserve it

Stalkers

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Gästbok

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards